Canton DM 55 2.1 virtueel surround glazen bovenplaat zlvr

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canton DM 55 2.1 virtueel surround glazen bovenplaat zlvr op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MtrMs 13-03-2018

Compact, mooi geluid

De DM55 "hebben" we iets meer dan 2 jaar in gebruik gehad. Helaas ging die kort na de garantie al defect. De DM55 gaf een mooi vol geluid en is vrij compact. Wat kleine verbeterpunten zijn afstandbediening, opdruk toetjes vervagen snel, onduidelijk functies per toetsje en het maar 3 karakters schermpje en dus ook de duurzaamheid van het apparaat. Ook had het apparaat de eigenschap regelmatig spontaan in de standby te gaan. Midden in een film behoorlijk irritant. Ivm defect contact gezocht met fabrikant (leverancier mag namelijk niet repareren?????) welke (vooralsnog) niet thuis geeft. Had zeker gezien het "forse" bedrag meer kwaliteit en maar ook service verwacht.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk aansluiten.
  • Mooi vol geluid

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service
  • weinig instelmogelijkheden